achtergrond

zaterdag 14 mei 2011

Project Thursday: Onweerstaanbaar

Hallo!

Op het Scrapdelight Blog is het weer Project Thursday.
Vandaag was de eer aan mij en heb ik een lay-out geplaatst van mijn nichtje Lotte.
Mijn nichtje Lotte is heel lief, maar kan ook een echt boefje zijn.
Maar als ze dan naar je lacht, is ze onweerstaanbaar.


































































Gebruikte materialen:
Papier: Pink Paislee-Butterfly Garden (Dewdrop), The Girls' Paperie - Vintage Whimsy (Frou Frou, Cottage Vine, Birds of a Feather), Prima Marketing - Craftable flowers miniature, Tattered Angels Glimmermist (Creme de Rouge, Trunk Bay, Meadow Green, Wheatfields), My Paper World-Perlen pennen ( Kiwi, Eis-Weiss, Bronze), My paper World - Paper pen (Rosa), Ranger Distress inkt (Walnut Stain), The Robins' Nest Dew Drops, Ranger-Glossy accents, Martha Stewart ponsen (Vlinders), Martha Stewart Deep edger punch (Daisy fan), Artemio- woodcut blad, Quickutz stans (Harvest), Foam, Martha Stewart Micro Beads (Kunzite), kant, Taartrondje.


Bedankt voor het kijken en ik wens jullie een hele fijne donderdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten