achtergrond

zondag 1 mei 2011

De nieuwe Scrapdelight Extra! En achterstallig...

Hoi Allemaal!



De nieuwe Scrapdelight Extra  is weer uit! Hij zit weer bomvol inspiratie, dus ga snel een kijkje nemen zou ik zeggen. Je vindt hem HIER!


Verder heb ik nog wat lay-outs die ik nog niet heb laten zien.
Eerst een lay-out op A4 formaat gemaakt met het supermooie Butterfly Garden papier van Pink paislee, te koop bij Scrapdelight.

Ik ben echt helemaal weg van de Flocked rub-ons van Prima Marketing!
Zie het vlindertje hieronder. Zo'n mooi effect!


Verder nog de speedscrap van 2 weken geleden met het Campfire papier van October Afternoon.
Excuses voor de donkere foto..

En vorige week was dit mijn uitwerking met het papier van The Girls' Paperie , de Kitch lijn

Fijne zondag allemaal en tot dinsdag voor de speedscrap!


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!
    Enne je maakt erg leuke dingen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh yes, Dees maakt echt mooie dingen! :D
    Vind vooral Gietertje helemaal geweldig!
    grt,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen