achtergrond

dinsdag 14 juni 2011

Ja, alweer speedscrap

Het wordt een beetje eentonig, maar het is niet zo dat ik stil zit hoor....
Alles wat ik nu heb liggen is voor Scrapdelight, dus dat komt eraan!

Vandaag was het weer tijd voor de speedscrap op het Scrapdelight forum, dus dat wil ik graag met jullie delen.
Afgelopen weekend is mijn nichtje Lotte 2 nachtjes blijven slapen, dus heb een schat aan nieuwe foto's van haar! Heerlijk! De scrapkriebels zijn overduidelijk aanwezig.


























Dit keer heb ik de So Sophie lijn van My Mind's Eye gebruikt, een al wat oudere lijn, maar hij blijft geweldig!

En nog wat details:






















Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Leuk Dees!! De steekjes op de tags vind ik een vinding :)

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful layout, I love all the details on your work. Have become a follower, and would love if you can visit my blog www.scrapdiva-tina.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen